idalukassen

Alla inlägg under januari 2015

Av Ida Lukassen - 31 januari 2015 22:39

Idag var det jätte mysigt! Vi år frukost i stan ,sen så gick vi och skippade lite,jag va på tessie idag och det är min nya favvo affär!! Jag köpte ett par jeans med hängslar där för 300kr:)
Det finns i storlek XXS där vilket är as bra. Åker hem imorgon..

Lite bilder från idag:)

Av Ida Lukassen - 30 januari 2015 22:43

Nu ska jag sova , imon ska vi åka förbi toppenstore osv:)
Men god natt <3:)

Bild från innan idag:)

Av Ida Lukassen - 30 januari 2015 10:26

Jag är i Göteborg ,jag åkte hit 6 på morgonen..
Så jag ör as trött
Nu är jag på pappas kontor,och sen ska jag till mina kusiner,och när jag gjorde ett inlägg om att färga håret,jag färjade der men mitt hår va så mörkt att färgen knappt tog i det.. Så det blev typ ingen skillnad därför blev det inget föroch efter bild.

Av Ida Lukassen - 29 januari 2015 16:13

Perfekt mys efter skolan!<3

Av Ida Lukassen - 27 januari 2015 21:45

jag är extremt slö,har jätte dålig kondis och älskar godis!

men en sport som jag faktiskt fastnade för,ridning.

det är skit kul och jag började för typ 1/2 år sen,min kompis var medryttare och hon tog med mig dit och jag började lära mig massa saker i ridväg,sen så lärde hon mig rida och hoppa,jag va skit rädd men jag gjorde det;)

sen så träffade pappa en ny som ägde häst (Donkey) jag älskar han,han är svart med lite svartbrun dipdye i panluggen.

men han ska avlivas på måndag..:C

han var min första och min älskande häst <3

kan komma bilder på han i nästa inlägg:)

men på måndag tar våran resa tillsammans slut..

men ridningen fortsätter förhoppningsvis,jag rider på JFK vid Dalvik.:)

Av Ida Lukassen - 27 januari 2015 20:18

Skulle färja imon ist för det var fel färg +någon sling sak typ:Doch om set blir fel så kommer jag färga om:D haha så för och efter bilder kommer imon solly;D<3

Haha bild på den färjan som jag inge kommer använda:D

Av Ida Lukassen - 27 januari 2015 18:15

Haha dags att pröva färga håret (första gången)..
Är as bevis på att det ska bli fult..:D
Man får ju alltid hoppas på det bästa ,kommer före och efter bilder<3

Haha så ser mitt sminkbord ut nu hahaha<3

Presentation


Jag heter Ida och älskar familj och vänner, i mitt liv har jag upplev en del som ni kan ta del av genom att ställa frågor och läsa mina blogginlägg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards