idalukassen

Alla inlägg den 10 januari 2016

H&m

Av Ida Lukassen - 10 januari 2016 23:15

Hm har också fått in fina kläder, hm har bra pris , hyfsad kvalité osv :)

Av Ida Lukassen - 10 januari 2016 23:11

Chiquelle har så sjukt snygga kläder, men jag är så sjukt liten o så smal så jag passar inte s , m osv ..:/ men aa deras kläder är ju såå sjukt snygga ! Älskar dom

Av Ida Lukassen - 10 januari 2016 14:50

Jag tänkte rensa min smink collektion , om ni vill kan jag tävla ut de produkter som annars tänkte slängas? Vill ni så gilla eller kommentera annars så slänger jag allt o det är lite onördig o allt smink kommer vara använt men om ki tycker det är äckligt så va inte med ba okok Braa<3

Av Ida Lukassen - 10 januari 2016 14:47

Bilden är från nyårs afton <3

Av Ida Lukassen - 10 januari 2016 14:46

Det va så skönt att vi bara gick i skola 2 dar efter lovet innan helg, men nu kör vi helvecka o det ska vän bli ganska kul endå :/ haha denna terminen har jag bild o musik osv som jag inte haft förra så ska bli kul att göra lite annorlunda :)

Av Ida Lukassen - 10 januari 2016 14:45

Jag tänkte att jag skulle lägga ut outfits nån gång då o då i veckorna fram över så får ni gärna kommentera om det ör bra eller dåligt:))

Av Ida Lukassen - 10 januari 2016 14:43

Jag livade att lägga ut i video om dan i en vecka men aa alla vet ju hur det gick haha, det kom typ 3-4 videos (har glömt att kolla) men jag har fått en mer följare denna veckan <3:)

Av Ida Lukassen - 10 januari 2016 11:24

Ni som vet att jag har glasögon ni vet
Men ni som inte vet , jag har haft glasögon sen jag gick på dagis, när jag va liten hade jag tilloch med ögon lapp och det tyckte jag va jätte jobbigt haha för den kliades hela tiden, men sen blev jag av med den och hade bara glasögon men sen när jag blev lite äldre och började sminka mig i sexan, då var glasögonen konstant i vägen för maskara o sminket mellan ögonen försvan av plupparna som ligger vid näsan, så mamma löste allt och åkte med mig och kollade på Linser och beställde hem det, jag gick på lins-träning o allt gick jätte bra så sen dess har jag haft dagslinser o det är typ det bästa som hänt mig :)) men jag har ju fotfarande glasögon på kvällarna osv

Presentation


Jag heter Ida och älskar familj och vänner, i mitt liv har jag upplev en del som ni kan ta del av genom att ställa frågor och läsa mina blogginlägg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards