idalukassen

Alla inlägg den 6 mars 2016

Av Ida Lukassen - 6 mars 2016 23:03

Jag har haftglasögon sen jag var ca. 4-5 år . O när jag fick det hade jag även en ögon lapp som jag fick välja klistermärke på haha , jag avskydde den, den kliades o var allmänt jobbig (hittar jag bild på det visar jag sen i framtiden) jag hade även Barbie glasögon.. Men dom glömde jag i Turkiet eller Spanien minns inte, sedan dess har jag haft glasögon o det har inte rört mig så mycket förens jag blev kär i 4an haha, jag blev kär i en kille o slutade då använda mina glasögon för "dom var jag fula i" tyckte jag. Men sen fick jag linser o det är det bästa som hänt mig, kommer alldrig sluta med dom om jag inte gör ögon operation men det tror jag inte jag vågar.. Men aa linser borde ni prova som inte gillar era glasögon eller bara vilja kunna sminka er eller när ni sportar eller nått , det jag försöker komma fram till är att jag älskar linser:) och ja jag har linser/glasögon fotfarande än idag:) o ja jag trivs mer i linser än glasögon

Av Ida Lukassen - 6 mars 2016 16:48

Denna månaden ska bi slå 200 visningar tillsammans o det vet vi alla att vi klarar , om det klaras kommer giveaway :)) okok<3

Av Ida Lukassen - 6 mars 2016 16:46

Hemmgjorda

Av Ida Lukassen - 6 mars 2016 16:44

Jag är så jävla kittlig så det finns inte.. Typ övertalat speciellt i sidorna o övansör knäna invändigt haha men jag är också kittlig i halsensen och under fötterna osv hahah hatar att bli kittlad känna som man ska dö eller nått haha eller bli kvävd haha

Åhh mitt <3

Presentation


Jag heter Ida och älskar familj och vänner, i mitt liv har jag upplev en del som ni kan ta del av genom att ställa frågor och läsa mina blogginlägg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards